Friday, February 11, 2011

potong markah, ok?

FB status kwn ari ni story psl dia sakit bahu bwk laptop. mklum dh lama x naik lrt. pink coach lak tu....ni agaknya coach utk wanita shj tu. first comment dpd kwn dia (yg aku x kenal n xde kena-mengna pun): akak dah preggy ker?

HAHAHAHAHAHAHA! klu aku cikgu BM dia dh lama aku potong markah sbb x menjawab soalan atau isi terpesong.

HAHAHAHAHAHAHA! klu itu status aku dn dikomen mcm tu mmg dh lama kena smash dgn aku.

tapi itu bkn status aku dan aku pun rs mcm x memasal lak nak sedikit jiwa kacau dgn situasi di atas. tp sesunguhnya ramai manusia yg bersifat direct tak tentu hala dan tak kena tempat mcm pengkomen tu. org2 mcm ni selalunya yg bagi aku naik hantu n jiwa kacau dan mula bertukar warna jadi hijau. bila dah kena ayat laser memecah bumi, alih2 aku lah yg dilabel 'mulut laser'. adakah patut?

apa2 pun, aku patut apologize pd kwn aku tu sbb berperasaan begini...sbb pada aku, preggy ke tak patut ditanya dgn discreet. paling tak pun, berhemah dan hormat la skit. sbb klu dia dh preggy dan dia nk share dgn suma org, dh lama dia buat bagitu kat status dia.

hahahahahahaha.....habisla markah pahala aku kena potong ari ni sbb mengumpat...hahahahahah!

2 comments:

  1. hahaha....
    and u r right. i 100% agreed with ur 5th paragraph - ayat last. she should ask me in pvte msg. not on my wall.

    ReplyDelete