Monday, August 6, 2012

pecutan terakhir

Salam 2/3 Ramadhan, y'all! Kita ada lg 1/3 bulan mulia nak kejar. How's amalan? As for me..nothing i can be proud of..hehehehe...malu sbb tak byk perubahan dpd last year. come to think of it..klu ini last Ramadhan aku mcmana ek? Kata la aku ini mencari alasan...tp transition dpd bekerja pg ke petang mmg memenatkan. nasib baik la cik abang sporting..kdg2 dia solat terawikh kat umah spy aku dpt jemaah..klu tak, mmg aku buat sdr atau tak buat langsung. Tak senonoh betul! Alhamdulillah ada gak masa luang in between classes to read the Quran...kut tak..sama je la puasa kau dgn puasa budak drjh satu.

Jadi people, dah tinggal hujung2 Ramadhan ni, jom kita catch up mana sempat. jgn sibukkan baju, kasut, handbag, kuih raya... aku dah penat dgr cerita psl raya since 2 bln lepas...dpd tempah bj raya smpi la ke tempah  kuih raya...so dah takde la kan isu untuk persiapan raya. May God bless us all and have a worthy Ramadhan.

No comments:

Post a Comment