Wednesday, April 14, 2010

bedak maktok

ingat lg tak bedak ni? heheheh...br beli ptg tadi. cuaca panas ni menyebabkab bdn aku naik ruam. mcm bdk2 pulak aku rasa. aku suka bau bedak ni.

it reminds me of my maktok (grandma) kat pontian. bila ingat dia, teringatla dah lama tak jumpe dia. rindu ke?
kdg2 aku lupa aku ada maktok. ssh sgt nak jumpa dia..lg2 bila dia dh x duk umah sdr. ye la...menantu (anak hantu?) dia kata "father in law i wariskan rumah ni kat diaorg". byk la ko pny waris.

anyway, i dont remember us being very friendly. a conservative type, we dont really talk much. arwah atuk yg garang tu lg aku ingat...mana ada atuk kat dunia ni garang cam dia. heheheh...bila dia marah kitaorg, mmg la kena "bodoh". cucu2 lain klu kena mmg kecik ati...tp ktorg adik beradik bleh gelak2 je.

kesian maktok...kesian abah...takpela, pusingan hidup...sapa kat atas akan ke bawah jugak suatu hari nanti.

p/s: kedai macha ni jual mahal bedak ni. cekik darah!

No comments:

Post a Comment