Friday, April 30, 2010

jijahku

saya dikejutkan @ 1.45 bila alarm jijah berbunyi. i peeked outside, i found few ppl swarming her. apparently, a guy hit jijah while reversing his car. HAAAAAA! abih keta aku....mamat india tu tried to lari but some ppl managed to stop him. abih keta aku calar dpd tayar depan hingga tayar blkg. sepanjang pintu depan n belakang. nasib baik tak kemek...just calar nad need complete body paint job. $$$$$$$$!

mamat tadi mcm poyo je nak settle luar, tetiba je dgn belagaknya nak settle balai. aku dah ckp dgn hubby, klu kita settle balai, aku caj insurans dia. so, after a lot of "cerita bohong bagai nak rak berserta gaya ala hero tamilnya," the sarjan said dia salah. he was fined for 2 kesalahan : menungkah arus di jln sehala n melanggar keta. kami just dpt amaran krn keta menghalang traffik...dan si gero tamil tu, walked away with his tail between his legs.

aku bukan racist....tapi area taman aku ni dah jd mcm black area plak. everynite polis akan ronda in patrol car. manusia mabuk, langgar budak, pecah umah, kecurian...dah menjadi2. lemas aku  tak sabar nak pindah.

back to jijah. jijah dah melalui pelbagai trauma over the years. menyondol, disondol, twice pecah cermin and now this. i promise u jijah, bila dpt pindah you'll get a total makeover with sound system.

No comments:

Post a Comment