Wednesday, June 13, 2012

aku memang suka dapat contact kwn2 lama. seriously...i really treasure my memories with them. bittersweet..or sometimes bitter-not-at-all-sweet...all are precious. tapi kalau dah bertahun ada fb baru nak add aku sbb skang tgh ligat bisnes apakah maknanya? hehehehehe...

manusia..manusia. Aku appreciate kegigihannya mencari harta. aku kagum semangatnya mengumpul kekayaan. tapi agak terkilan jika mencari aku dengan niat nak tambah downline. agaknya dia tgk gambar2 aku tu tembam semacam kan...heheheheh.

I am not exactly a big dreamer. yes, i sure won't reject any cars or designers handbag if were given the chance...but to pursue the unimaginable expensive things..not me. i dont have the drive to go out and seek my fortune just to enable me to trot around the globe in my label attire and luoboutin heels. i do admire those who can afford it, though..but that is that.

Harta dunia mcma air laut. makin kau hirup makin kau haus. aku bukanla ambitious sgt orgnya tapi itu lah aku. someone who is easily pleased and easy to satisfy. kasut kungfu RM 15 pun dah gembirakan aku. aku org yang membosankan buatmu..maaf jika apa yg aku pamerkan tidak secocok angan kau itu. tapi kalau kau nak hulur aku kasut Ferragamo kau tu aku tak tolak...ekekekekeke.

maaf la sahabat. aku bukan la Melayu yg Dr. Mahathir banggakan. tapi aku cuba utk menjadi terbaik utk diri aku sendiri dan mungkin akan jatuh dan tersungkur dalam perjalanan. antara hikmah Allah bagi bila aku tak dpt zuriat lagi adalah terkawalnya keinginan aku kepada worldly possession. mungkin lah.

kasut kungfu merahku

No comments:

Post a Comment