Monday, June 4, 2012

hijab turban

are you game? ada beran? hahahaha...aku mmg tak ade nya la.


asasnya adalah ini...sekarang dah siap2 jual kat inner utk gaya turban. so tak nmpk la aurat bahagian leher tu.


 moden and bling bling skit. dema yg suka bergaya minat la stail ini.


bila kau tmbh sanggul arab dan pakai bersama turban, maka jadilah stail yg mana kau ini mungkin dilihat berasal dpd spesis alien.


ha, yg ini aku rasa adalah hasil sabotaj oleh stylist Tok Ti. I swear kat Air Hitam byk tudung saji jenis yg mcm atas kepala dia tu..


betul tak aku cakap?

maybe aku akan buat gaya turban tersendiri...

bergaya adalah atas keberanian masing-masing. nak kata aku salute sgt org yg berani bergaya ni tak jugak..tapi ada sepicis kekaguman la dengan keberanian mereka itu. yg pasti aku tak minat langsung gaya turban sebab bila berturban ni kelihatan seperti ahli sihir @ witch.

ini adalah Queen Grimhilde aka stepmom of Snow White

kan sama?



=)

No comments:

Post a Comment