Monday, June 25, 2012

aku vampire

Sesungguhnya sekarang ini aku rasa aku dah mutated menjadi makhluk nocturnal. siang mengantuk malam berjaga. kenapa? sebagai persediaan menjaga anak kecil yg tak tentu tidur jaga atau sakit peningnya.

HAHAHAHAHAH...just joking...anak kecil apa kejadahnya...BOLA la. apa lagi skang kan tengah Euro. Kalau aku tak sokong diva-diva Spaniard pujaan hati tu sapa lagi kan?( I think Ramos looks waaaaaaaay better with short hair. and Busquets, please jgn asyik dive je. kita nak main bola bukan akrobatik ok?) apatah lagi skang ni aku kerja petang. amboi mak..senang2 hati jek membuta smpi pkl 10, 11 pagi. siap2 then pegi sekolah. boleh? Maka plak tak ngajar Year 6...jadi segala keprluan untuk esok hari telah disediakan di sekolah, maka malam adalah untuk aku dan cik TV aku. 

dan aku lihat bayang hitam sudah membentuk di bawah mata aku. dan kedutan mula appear di hujung mata juga. not good. so not good. 

pics credit to eufa.com

No comments:

Post a Comment